Snijden op maat

zondag 23 december 2012

24 november

Al jaren gaan wij sinterklaas inhalen in Baarn. Als kind heb ik daar goede herrineringen aan, maar ook nu is het nog steeds een groot feest. geen 3 pieten, maar zeker 100 pieten lopen mee in de optocht en er gaat ongeveer 1000 kilo pepernoten doorheen.

Sinds februari van dit jaar hou ik een project life bij. In een klein album een overzicht van de dagelijkse dingen in het leven. Als ik nu terug kijk vind ik het nog steeds leuk om te zien. Er zitten her en der nog wat gaten, maar ik werk er hard aan om dit tegen het eind van het jaar helemaal bij te hebben. Komend jaar wil ik wat meer layouts toevoegen aan dit album. Sommige foto's vragen daar gewoon om. zo ook deze spontaan genomen met mijn mobiel

 
 
Ik maak voor mijn pl gebruik van de Sn@p lijn van simpel stories. Het is een leuk en handzaam formaat. Er zullen op zondag ook regelmatig van dit soort pagina's voorbij komen. Wil je ook aan een project life beginnen kijk dan even hier. Een pagina vol ontzettend leuke freebies
 
Graag tot een volgende keer.
 
gr corinne
 
 

3 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan, Corinne. Gave lijn is dat ook voor je pl, echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zo`n geweldige jeugdherinnering voor Ids, ik denk dat hij hier met een heel warm gevoel op terugkijkt als hij later volwassen is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke lootjes heb je gemaakt.
    gtroetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen