Snijden op maat

zondag 16 december 2012

CAS Verjaardag

CAS staat voor clean en simpel. Wat niet meer dan betekend voor mij eenvoudige kaartjes maar met een heel leuk resultaat. De kaart in deze categorie behoord absoluut tot deze categorie. Een stempel gebruikt geen designpapier toegevoegd en alleen gebruik gemaakt van stempel inkt.


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de stempelset Button Buddies (pg 40). Ik heb de bloem 3x gestempeld met kleuren die goed bij elkaar passen v.l.n.r Regal Rose, Melon Mambo en Rich Razzleberry. Ik heb de buitenste 2 bloemen gestempeld op een correspondentie kaartje. De middelste bloem heb ik op een ander correspondentie kaartje gestempeld en vervolgens uit geknipt. De uitgeknipte bloem heb ik een knoopje op geplakt met daarin een klein draadje scrappersflos en met 3 d foam tussen de 2 andere bloemen geplaatst. Dit geheel is op een witte basiskaart geplakt. De text is gestempeld met Old Olive.

Voor meer informatie over de gebruikte stamping up materialen kijk hier

Gebruikte materialen

Inkt
Melon Mambo 126948
Regal Rose 126947
Rich Razzleberry 126850

Stempelset
Button Budies w 122735 c 122737











Alle materialen kunnen bij mij besteld worden. Voor meer informatie hierover kun je hier vinden

2 opmerkingen:

  1. Heel mooi CASkaartje Corinne, mooie stempel en lekker fris die bloemen in roze/paarse tinten:)
    Groetjes,Brenda
    PS: misschien nog 1 tip wb je blog: die woordverificatie even uitzetten;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het een prachtig CAS kaartje.

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen