Snijden op maat

woensdag 19 december 2012

haak engel

zoals ik al in mijn introductie had geschreven is woensdag haakdag. Ik zal hier leuke dingen laaten zien die ik zelf maak. Sommige dingen maak ik voor anderen en andere dingen zijn te koop.

via een besloten facebookgroep had ik mij opgegeven voor de kerstswap. Mijn partner wilde graag een engeltje hebben en ze hield van pastel en pip stijl. Ja als ik aan engeltjes denk dan denk ik toch wel aan de patronen van tilda.

 
wil je nu ook zo 'n leuk engeltje haken dat kan. Je kan het patroon hier vinden. Het is een nederlands geschreven patroon en goed te haken voor beginners. Ik vond hem leuk om te maken. Ik heb hem weliswaar weggegeven maar zal hem zeker nog een keer gaan haken.
 
gr corinne


1 opmerking:

  1. Oh Corinne wat leuk woensdag/haakdag!
    Ik vind je engeltje heel erg leuk!
    En ben benieuwd wat je nog meer hebt gemaakt...liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen