Snijden op maat

maandag 17 december 2012

Hallo

Je kunt niet alleen stempels gebruiken om leuke kaarten te maken, maar ook met ponsen kun je hele leuke kaarten maken. Een van de ponsen in de Stampin Up gids met ontelbare mogelijkheden is de Owl Builder (pg 185). Van deze pons kun je niet alleen een Uil maken om ook diverse andere figuren. Hou dit blog goed in de gaten want de komende periode zullen er een aantal leuke variaties voorbij komen.
 
 
 
 
 
 
Ik heb met behulp van de Owl Builder de diverse onderdelen van de uil uitgeponst. Je kun hiervoor heel goed kleine restjes gebruiken. Aangevuld met wat knoopjes een stukje lint is het toch een heel leuk kaartje geworden.
 
 
Voor meer informatie over de Stampin up materialen  kijk dan hier
 

Gebruikte Stampin Up materialen:

Owl builder 188074

Inkt
Old Olive 126953

Je kunt de bovenstaande materialen via mij besellen. Kijk voor meer informatie even hier

3 opmerkingen:

  1. Super wat leuk met dat uiltje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje :) En wat voor een té leuke pons zie ik nu toch weer... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk Corinne!
    Hele leuke stempels en ponsen zie ik...
    Ik vind je vorige kaartje ook zo leuk!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen