Snijden op maat

dinsdag 18 december 2012

Monsterlijk

 
Verjaardags kaarten moeten altijd gemaakt worden voor jong en oud. Deze kaart is gemaakt met behulp van de Owl Builder (pg185). In mijn vorige blogpost had ik al geschreven dat deze pons ontzettend veel mogelijkheden biedt
 
 
 


Voor het maken het rode monster heb ik gebruik gemaakt van het lijf, en de ronde vormen van de ogen en het hartje. Ik heb zelf 2 dunne strookjes geknipt voor de tentakels van de ogen. Het lijf van de uil is omgekeerd en de poten zijn er vanaf geknipt. De grote ogen pons je 2 keer uit waarvan een door midden knipt. Dit vormen die halve rode oogjes die je ziet op de de kaart.
Ook het witte monster is gemaakt met de Owl builder. Hierbij is alleen gebruik gemaakt van de ogen en van het lijf. Ook hier zijn de poten afgeknipt en heb ik met een fijn lijner de mond en zwarte rand om het monster geknipt.

De slinger lijn op deze kaart is gemaakt met de Pennant Parade (pg44) en Pennant Builder pons (pg185). Met deze stempel en pons combinatie kun je alles maken van verjaardagskaarten tot en met kerst kaarten. In de komende periode zullen daar nog voorbeelden van volgen op dit blog.

Voor meer informatie over de gebruikte Stampin Up materialen kijk even hier

Gebruikte materialen Stampin Up:
Owl Builder 1188074
Penant Parade stempel  W 122740  C 122742
Pennants Builder Punch  122361

Inkt
Real Red 126949

Alle materialen kunnen via mij besteld worden kijk voor meer informatie even hier

2 opmerkingen: