potje vol

De laatste paar weken moet ik op een of andere manier veel cadeautjes maken. Momenteel zijn het veel gehaakte cadeautjes. Recent hebben wij afscheid moeten nemen van een collega. Haar contract werd niet verlengd en ze moest op zoek naar een nieuwe uitdaging.


Het is een klein groentenpotje en daar heb ik een hoedje op gemaakt. met een bloem daarom. Het patroon om dit te haken is heel eenvoudig en haak ik voornamelijk op gevoel.

rij 1 6 losse in een magische cirkel
rij 2 elke vaste verdubbelen (tot 12)
rij 3 in elke 2 vaste verdubbelen (18)
rij 4 elke 3de vaste verdubbelen
rij 5 elke 4de vaste verdubbelen

etc  tot je ongeveer het formaat van de deksel hebt. Daarna zijn het gewoon rijen gelijk aan de laatste toer die je gehaakt hebt. Eventueel een paar minderen. Je bent continue aan het passen. Aan de onderkant maak ik meestal een klein schulp randje.

De kaart is een kaart die deze week al een keer eerder voorbij is gekomen alleen dan net een andere variatie erop. Ik heb ditmaal de 3 bloemen in dezelfde kleur gestempeld. De middelste bloem heb ik op een apart correspondentie kaartje gestempeld en vervolgens uitgeknipt. Deze nogmaals gestempeld en de bloem weer wat kleiner uitgeknipt. Met 3 d foam op elkaar geplakt. Het maakt het cadeautje net even af, met een mooie kaart erbij

Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
- Button buddies ( pg 40) artikel nr W 122735 C 122737











* Inkt
- Real Red (pg153) artikel nr 126949
- Old Olive (pg 153) artikel nr 126953

Wil je meer informatie over de Stampin Up materialen kijk dan even hier. Alle materialen kun je via mij bestellen

Bedankt voor het kijken

gr corinne

Reacties

  1. Leuk zeg dat gehaakte potje!!
    En die kaart vind ik echt super!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk potje zo geworden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief cadeautje zo! Leuk gedaan dat potje en wat een mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gemaakt.
    Bedankt om mee te doen met de challenge van EKEF
    Groetjes,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten