Verjaardag

Wanneer ik een keuze maak in stempelsets neem ik vaak sets die veel mogelijkheden en diversiteit bieden. Zo kan je met de stampelset Betsy's Blossoms (pg 72), zowel prachtige achtergronden maken, maar ook werken met design papier.

De komende week wil ik jullie dagelijks verschillende kaarten laten zien met een waarbij 1 stempelset op verschillende manieren word gebruikt. Bij het kopje labels kun je de stempelset selecteren en dan zal blogger je automatisch alle kaarten en projecten laten zien die ik met betreffende stempelset heb gemaakt. Op deze manier vormt Studio Grutsk een bron van inspiratie voor iedereen


Op lichtblauw carstock (uit eigen vooraad) heb ik over elkaar heen diverse keren de grote bloem van de stempelset  Betsy blossoms gestempeld. Ik ben begonnen met de Pacific Point vervolgens Tempting Turqouise en als laatste witte stempel inkt uit eigen collectie. Op een een correspondentie kaartje heb ik met pacific point de vogel gestempel en deze uitgesneden en gemat met wat donkerblauw cardstock (eigenvoorraad). De text is gestempeld met Tempting Turqoise.

Een overzicht van alle stampin up  materialen kun je hier vinden.

Gebruikte materialen op deze kaart:

Inkt
Tempting Turquoise 126952
Pacific Point 126951

Stempels
Betsy's Blossoms  w 126004  c 126006











Alle Stampin Up materialen kunnen via mij besteld worden voor meer informatie hierover vind je hier

Reacties