visje visje

gisteren geen post, met een ziek mannetje in huis lukte mij het even niet om iets te creeeren. Maar dat heb ik vandaag dubbel en dwars goed gemaakt. Naar aanleiding van een layout die voorbij kwam heb ik deze layout gemaakt.

De foto is heel dierbaar, hij is nog geen week genomen na mijn fiets ongeluk, terwijl ik op bed lag waren de mannen gaan vissen en nog voor ze thuis kwamen kreeg ik deze foto via facebook toegestuurd. Om aan mama te bewijzen dat ze echt konden vissen.

In deze layout zijn heel wat stempels van stampin Up verwerkt, maar ook nog een leuke techniek.
De bloemen zijn namelijk ingekleurd met een waterpen en de Rich Razzleberry.
 



 
Op deze manier krijgt een witte bloem precies de kleur die jij wenst op je layout.
 
Gebruikte Stampin Up materialen:

* Inkt
- Rich Razzleberry pg 153 bestelnr 126950
-  Old Olive pg 153 bestelnr 126953

*Papier
- Cardstock brights collection
- design papier Summer Smooches pg 165 bestelnr 125409

* Ponsen
-Petite Pennant Builder  pg 185 bestelnr 122361

*Stempels
-Pennant Parade  pg44 bestelnr w 122740 c 122742











- kindness matters  pg 74 bestelnr  w 122900 c 122902












- clockworks pg 105 bestelnr w 1272900 c 127292
















Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even hier

Reacties

  1. Leuke page! Eerlijk gezegd mis ik nog wel een titel, maar da's natuurlijk ieder voor zich.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten