Snijden op maat

vrijdag 14 december 2012

Welkom

Dit is het eerste berichtje op mijn nieuwe blog Studio Grutsk. In het afgelopen half jaar is er veel veranderd in mijn leven en dit alles heeft mij doen beseffen dat het tijd is om een nieuwe weg in te
slaan.

Dit ga ik doen met dit blog. Dit blog word een verzameling van mijn verschillende hobbies, maar ook een plek waar ik dingen wil verkopen.

Zo kun je vanaf heden via mij Stampin Up Materialen kopen, maar zal ik ook een zelfgemaakte items verkopen.

Hoe en wat de toekomst zal brengen ik weet het niet, we zullen zien wat er allemaal op mijn pad komt.

Voor nu hoop ik iedereen te inspireren en op een prettige samenwerking. De komende weken zal er iedere dag wat leuks te zien zijn op dit blog te. Op woensdag zal er een haakprojectje te zien, zijn. Op Vrijdag een doosje o.i.d  zien zijn. Zondag zal scrapdag zijn. Dat betekend dat er een leuke layout gepost zal worden. De overige dagen zullen met kaartje of interessante youtube filmpjes gevuld worden. Kortom een bron van inspiratie

Het eerste projectje op dit blog is een combinatie van 2 dingen die mij op dit moment erg veel
ontspanning brengen

Stampin up en haken





Deze grinch zijn niet te koop maar zijn een cadeautje voor 3 lieve vriendinnen, Maar je kunt ze wel eventueel wel zelf maken. Het is een duits patroon en hier te koop. Het is ook zeker een patroon dat goed te doen is voor een beginnende haker.

Het doosje is gemaakt met behulp van diverse Stampin Up materialen. Later deze week zal ik een werkbeschrijving plaatsen van dit doosje. Voor nu is het de make and take die ik van het weekend ga verzorgen.

Gebruikte Stampin Up Materialen
Owl Punch pgn 185 bestelnr 118074 


Wil je meer informatie over de de Stampin Up materialen kijk dan even hier. In deze online catelogus is niet alleen een bron van inspiratie maar vind je ook alle Stampin Up Materialen. Wil je nu iets van Stampin Up bestellen kijk dan even hier. Op deze pagina word precies uitgelegd hoe je Stampin Up materialen via mij kan bestellen

Bedankt voor kijken en graag tot ziens

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen