wijnfles pimpen

Het is vrijdag dus weer tijd voor een projectje. Dit keer heb ik er voor gekozen om een wijnfles te pimpen. Om nu zomaar een wijnfles cadeau te doen vond ik niet zo leuk en daarom heb ik er een hanger aangemaakt


Ik heb een strook gesneden van 8 centimeter breed en 20 cenitmeter lang. Vervolgens heb ik gerild op 7 centimeter.  In het korte gedeelte heb ik met een 2 inch pons een gat geponsed.

De onderkant heb ik een mooi puntje gesneden. Omdat het een cadeautje was voor en man ben ik in de weer gegaan met een set stoere stempels van Stampin Up. Ik heb de stempels willekeurig op een wit correspondentie kaartje gestempel en daarna gemat. Zowel het cardstock als de stempelinkt heeft de zelfde kleur. Dit vind ik persoonlijk een groot voordeel van de stempelinkt en cardstock van Stampin up.Het binnenwerk van de clock komt overeen met de maat pons 1 1/4.


Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
-Clock works










* stempel inkt
- Old Olive pg 153 126953
- Rich Razzleberry pg 163 1266950
-Wisteria wonder pg 152   126985
 
* Cardstock
-Brights collectie pg 153  a4 121698  12 inch 119710
  rich razzleberry
 
* Ponsen
1 1/4  119861
 
Via deze weg wil ik jullie ook nog even attent maken op het volgende. Vanaf 1 januari heeft Stampin Up een leuke actie. Voor elke 60 euro die je besteld ontvang je een leuk cadeautje. Dit kan een stempel set zijn, maar ook embellisments.  Dus wil je hier van profiteren kijk dan even hier hoe je een bestelling kan plaatsen.
 
Veel creatief plezier
 
groeten Corinne

Reacties

  1. Wat een goed idee Corinne!
    Ik vind de kleuren paars/groen erg goed gekozen!
    Fijne jaarwisseling,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er super mooi uit
    mooie kleuren zijn dat

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten