Snijden op maat

dinsdag 1 januari 2013

Bedankt

Laat ik dit eerste berichtje van het nieuwe jaar beginnen met iedereen een gezond en creatief 2013 te wensen en diegene te bedanken die mij het afgelopen jaar dierbaar waren en geholpen hebben waar dat nodig was. Want 2012 was voor ons een jaar met mooie momenten, zoals onze reis naar bali, maar ook trieste momenten het overlijden van mijn schoonmoeder en mijn ongeval.

 
 
Bij deze kaart kan ik letterlijk zeggen Stampin Up Meets Tim. Ik heb de stempels en de inkt van Stampin Up gebruikt en ben aan de gang gegaan met de poets techniek van Tim Holtz. Doordat het inkt op waterbasis is kan dit heel goed. Doordat het inkt is op waterbasis is heb ik de vlinders eerst gestempeld met een donkere inkt en ze vervolgens ingekleurd met een water pen met de lichste kleur inkt.
 
Gebruikte Stampin Up materialen:

* Inkt
- Island Indigo pg 152
 bestelnr 126986
- Poolparty
bestelnr 126982


* Papier
- Cardstock Brights collectie pg 153
a4 bestelnr. 121698
12x12 119710

* Stempels
- clockworks pg 105
bestelnr  w 127290 c 127292














-Kidness Matters pg 74
bestelnummer w 122900 c 122902












Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn Stampin Up pagina.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen