Snijden op maat

zaterdag 12 januari 2013

Blog Candy

Het leek mij leuk om het nieuwe jaar goed te beginnen om een blog candy te verloten. Ik heb 1 januari gesteld als officiele datum dat ik gestart ben als demonstratice van Stampin Up. Tuurlijk ben ik in de afgelopen maand al druk bezig geweest met het maken van voorbeelden en beetje promotie voor mij zelf. Maar als je start horen daarbij cadeautjes.  Vandaar dat ik deze stempelset ga verloten onder mijn blogvolgers



 
Op mijn blog zal een diversiteit van creativiteit aangeboden worden. Want er zijn zoveel dingen die ik leuk vind om te doen. Een aantal zaken die voor bij zullen komen zijn natuurlijk de producten van Stampin Up,maar daarnaast ook mijn haakcreaties. Ook hou ik sinds een klein jaar een project life bij en het doel is om dit jaar te vervolgen. Ook inspiratie en ideen daarvan zullen in dit blog voorbij komen. Binnenkort zullen ook mijn silhouette creaties op dit blog voorbij komen in combinatie met uitleg hoe ook jij dit project kunnen maken. 
 
Wat moet je doen om om in aanmerking te komen voor deze leuke blog candy. Word volger van mijn blog en laat een berichtje achter waarom jij graag deze stempelset wil hebben. Heb je nu geen blog stuur mij dan een mailtje en dan kan je op die manier toch in aanmerking komen. Vrijdag 11 januari gaan alle namen in een grote pot en dan ga ik de winnaar bekend maken.  Ik hoop dat ik iedereen via mijn blog kan inspireren.


Graag tot ziens op mijn blog

gr corinne

14 opmerkingen:

  1. Hoi Corinne, nou ik zou natuurlijk heel graag die stempelset willen winnen, wie niet?? Met deze stempelset kan ik heel wat (verschillende)kaarten maken en daardoor weer andere mensen blij met zo'n kaartje! Volger was ik al van je blog ;)Leuke candy! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Corinne en wie wil nou niet deze mooie stempelset.
    Nou ik wel hoor. Het zijn enige stempeltjes en wens je natuurlijk meteen heel veel succes met je stampin Up demonstratrice.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeiiiii wat een leuke stempels, die zou ik best willen winnen. Ik ben zo wie zo wel nieuwsgierig geworden naar al die stapin up producten, dus ik word graag volger....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jij ook Stampin Up producten gaat verkopen ! ze zijn zo mooi ! en dit setje wat we kunnen winnen ziet er ook al zo gaaf uit ! leuke candy hoor ! hiervoor waag ik graag een poging,
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stempeltjes zijn dat, daar wil ik natuurlijk ook wel een kansje voor wagen.
    Super dat je nu ook bij de SU- club hoort, het zijn zulke leuke spullen. Heel veel succes hoor.
    Groetjes, ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Corinne,

    Ik vind het leuk om je blog te volgen, maar zie niet een linkje waar ik dat kan doen.
    De stempelset vind ik erg leuk, net als de andere stempels van Stampin Up. Ik zou er graag mooie kaarten mee willen maken.
    Het lijkt me leuk dit setje te winnen, zou leuk zijn als verjaardagscadeautje. Ik word overmorgen 60 jaar, als dat geen reden is.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heee Corinne, wat een schattige stempeltjes. Sinds eind december zijn wij voor het eerst opa en oma geworden. Deze stempeltjes zouden prima passen in het mooie oppasboek wat ik aan het maken ben.

    Het is gelukt volger te worden zag ik hiernaast ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geef je een ontzettende leuke stempelset weg zeg
    Ik ding graag mee ik weet wel raad met deze stempeltjes heb het stempelen sinds een paar dagen helemaal herontdekt en wat kun je er toch leuke kaartjes mee maken.

    ohhh en wat leuk dat je stampin up verkoopt heb al even zitten kwijlen bij al dat moois. Zo'n party lijkt me wel wat om een keertje te doen.


    Fijn weekend Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie candy Corinne.
    Sinds heel kort heb ik Stampin Up ontdekt en ik ben nu al verslaafd.
    Wat goed van je dat je hierin verder gaat, zulke mooie spullen met zoveel mogelijkheden.
    Een erg mooie stempelset die ik graag wil toevoegen aan mijn hobbyspulletjes.
    Succes.

    gr. Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook ik heb pas SU ontdekt en vind het helemaal geweldig. Ik heb nog maar drie SU-doosjes, namelijk de Delicate Doilies, Bordering on Romance en Pleasant Poppies.
    Ik zou deze fraaie collectie graag uitbreiden met deze mooie set.

    groeten
    Mazina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ja, ik ben volgster geworden. ;)
    Mazina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. waarom ik die stempelset wil???? Omdat ik stiekem steeds meer verliefd begin te worden op SU.... ooh.... items 479-579 op mijn verlanglijst..... :D dus een volger erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow, wat leuk, stempels, je kunt er nooit genoeg van hebben en deze zijn wel supermooi en voor mij een kennismaking met SU. Ik was al volger en ik blijf je natuurlijk volgen.

    BeantwoordenVerwijderen