dikke kus

Het is vandaag prut weer, het regent en de sneeuw smelt als sneeuw voor de zon weg. Ideaal weer om lekker boven in mijn hok te gaan zitten en te knutselen. Resultaat 3 mooie kaarten. Helaas laat ik er maar eentje zien. De rest komt vanzelf op mijn blog voorbij.Op het SA forum hebben ze elke week sketschy Sunday. Aan de hand van een schets een layout of kaart maken. De schets van deze week sprak mij erg aan en ik ben er mee aan de gang gegaan, kon ik gelijk mijn nieuwe stempels proberen

Dit is mijn versie


 
 
Heerlijk fris en toch ook een beetje dat lente gevoel. Dat is met dit weer toch wel nodig. Het papier is uit de Sale A Bration folder. Dat betekend dat het gratis is bij een bestelling boven de 60 euro. Wil je meer hierover weten kijk dan even hier
 
 
Gebruikte Stampin Up materialen:
* Inkt

-        Tangerine Tango pg 153 bestelnr 126946
-        Pool party pg 151  bestelnr 126982
-        Early espresso bestelnr. 126974 blz 156
-        Rich Razzlebery pg 153 bestelnr 126950


* Papier
-       Sycamore street bestelnr 127540

* Embossing

 honeycomb embossing folder (per 1 febr.)












Overige materialen:
Tigerlilly stamps van KaiserCraft



Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn Stampin Up pagina

Reacties

  1. Schitterende kaart hoor heel erg gaaf gedaan. Bedankt voor je deelname bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart geworden!!Dank je en tof dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Corinne, :)) Leuk dat je medoet met ons.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten