Snijden op maat

dinsdag 29 januari 2013

EKEF uitdaging nr 152

Het is weer dinsdag dus dan is het weer tijd voor de uitdaging van het Elke kaart een feestje.
De uitdaging van deze week is gebruik een Doily op je kaart. Je kunt kant en klare doily gebruiken, maar er zijn tegenwoordig ook erg leuke stanzen. Ik heb op mijn kaart een bestand van silhouette gebruikt.
 
omdat ik het zonde vond om het afgesneden deel van de doily weg te gooien heb ik die aan de binnenkant geplakt

 
 Je kan wanneer je mee doet aan deze uitdaging ook weer een leuke prijs winnen. de sponsor van deze week is Scala
 
 
 
Je kunt een hobbytijdschriftenpakket winnen met daarin 5 bladen. Een bron vol inspriratie dus.



Gebruikte Stampin Up materialen:
* Inkt

-        Real Red pg 153  bestelnr 126949

Overige materialen:
Silhouette file doily
text stempel marianne design

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn stampin up pagina

13 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, Corinne, en wat een goed idee om de doily aan de binnenkant terug te laten komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Leuke doily met de Sil.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooie, strakke kaart. Goed idee om het restant van de doily aan de binnenkant te gebruiken.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woow wat een prachtig kaartje Corinne!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, Corinne!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan!
    Ik heb eindelijk (hahaha) ook een cameo,
    Heb de doily gelijk in mn mandje gedaan, wat een leuke zeg!

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, heel eenvoudig, maar daardoor juist prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart! De binnenkant maakt het helemaal af, slim!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige voorbeeld kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie CAS uitvoering!
    Ook je bovenstaande kaartjes zijn prachtig! Leuke set is dat zeg!

    BeantwoordenVerwijderen