Snijden op maat

maandag 28 januari 2013

Gefeliciteerd

Ik had nog genoeg restjes op mijn tafel liggen van de kaart die ik gisteren gepost heb dat ik nog een kaart heb gemaakt. Qua kleuren het zelfde maar toch weer dat heerlijke lente gevoel.


Ook hier heb ik gebruik gemaakt van het papier van de Sale A Bration Collectie. Wil je meer hier over weten kijk dan even hier


Gebruikte Stampin Up materialen:

* Inkt

-  Early espresso bestelnr. 126974 blz 156
-        Tangerine Tango pg 153 bestelnr 126946
-        Rich Razzlebery pg 153 bestelnr 126950    papier

-        Sycamore street bestelnr 127540 Sale A Bration Collectie
 
Embossing
- Honey Comb (per 1 febr 2013
 










Overige Materialen
Tigerlilly stempels Kaisercraft

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn Stampin Up pagina of een mailtje naar Corinneoosterhoff02@hotmail.com

fijne dag allemaal

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen