Snijden op maat

zaterdag 26 januari 2013

Heals


Ik volg bijna nooit workshops, maar dit was er eentje die ik wel had willen volgen. Lang leven social media. Van de week stond er een berichtje dat als je pagina van scrapdelight like en aangaf welke workshop je evt zou willen volgend dan maakte je kans op leuke prijzen. Ach onder het motto wie niet waagt wie niet wint heb ik het gedaan. En ja hoor ik had gewonnen. Als een gek op zoek naar een paar hele foute schoenen want die moest je zelf meenemen. Lang leven marktplaats. Voor 5 euro heb ik dit paar gekocht. Er was geloof ik gezien de sporen 1x op gelopen



Als ik er naar kijk breek ik al mijn enkels. Onder de leiding van het team van Scrapdelight aan de gang en onder het moto gewoon lekker volfrutten ben ik aan de gang gegaan. Met als eind resultaat



Dit is niet iets wat ik normaal heel gauw zou maken en zeker en hele uitdaging voor mij maar wel ontzettend leuk om te doen.
We waren met zijn 4 en het zijn 4 totaal verschillende paren schoenen geworden. Inclusief het voorbeeld is dit een totaal plaatje van alle schoenen bij elkaar


bedankt voor het kijken en ook ontzettend bedankt voor jullie reacties ik vind het heerlijk om te lezen

gr corinne

4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke workshop zeg. Ik ben ook geen hakkenmens, maar dit staat toch gaaf op je kast??

    groetjes,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuke workshop!!
    Het ziet er super uit!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee!! En wat een gave schoenen!! Lekker bezig geweest hoor!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geinig! Ik vind het echt een superfleurige paar schoenen geworden. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen