Hektiek en rust

Afgelopen vrijdag was ik druk bezig met het plaatsen van een berichtje toen alles mis, ging. De bestellling van Stampin Up kwam binnen en dat moest natuurlijk gelijk verpakt en verzonden worden. Dat is goed gelukt en weer een aantal mensen blij met leuke spulletjes. Maar daarnaast vloog niet veel later de stroom eruit en ik kreeg de vriezer niet meer aan de praat. Maar een afspraak met de kapper stond ook op het punt te beginnen, Je kent het vast wel zo'n moment dat alles mis gaat. Toch is het mij van de week nog gelukt een kaartje te maken

 
Ik heb op een designpapier een lichte achtergrond gestempeld en heb hem daarna gepoetst om het een beetje een vintage look te geven. Het is niet een stijl kaartjes die ik direct maak en daarom een uitdaging voor mij om te maken.


Gebruikte Stampin Up materialen:

* Stempels
Kidness matters pg 74
bestelnummer w 122900 c 122902
 

* Inkt
- Pool Party
pg 152 bestelnr 126982
- Rich Razzleberry
 pg 153 bestelnr 126950

Deze maand heeft stampin up een leuke actie voor iedere 60 euro die je besteld krijg je een mooie stempelset cadeau. Van de week komen er een aantal voorbeelden op mijn blog met de stempelssets waar jij uit kan kiezen

Bedankt voor het kijken een een creatieve dag

gr corinne

Reacties

  1. Oww deze is ook prachtig met die vlinders.
    Groetjes,Els

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten