hi

Ik blijf die owl punch zo leuk vinden. Vandaar vandaag dit kaartje.

 
 
Ik heb een stukje coordination papier door een boomschors embossing mal gehaald. Vervolgens heb ik er een gat in gemaakt en deze een beetje omgerold/omgescheurd. Daarachter een wat donkerder kleur papier geplakt. Uiltje geponst van wat restjes papier. Ik heb een takje van papertrey gebruikt maar ook Stampin Up heeft een takje in haar assortiment.


Gebruikte Stampin Up materialen:
* Ponsen
- Owl Builder Punch  pg185
bestelnr 118074


Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even hier

groeten Corinne

Reacties

  1. Erg leuk dat uiltje en de kaart is natuurlijk heel mooi ermee. Grappig om te zien hoe die uil voor dat gat zit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk, hoe de uil uit zijn boom stapt.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah dat kaartje is echt superleuk. Geweldige pons, van dat uiltje. is die ook in Nederland te koop? Heb hem nog nooit gezien namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die pons vind ik ook zo leuk!! Ik heb hem ook besteld, samen met de googlies nog uit de winter/autumn folder.

    Erg leuke kaart geworden.

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten