Snijden op maat

donderdag 31 januari 2013

Oh hello

Vandaag weer een leuke previeuw van de nieuwe stempelsets uit de Spring & Summer Collectie van Stampin Up. Deze stempels zijn vanaf 1 februari te krijgen. Hou mijn blog morgen goed in de gaten. Zodra ik de link heb zal ik de nieuwe catalogus online plaatsen.



 
 
Al het papier dat Stampin Up verkoopt is dubbel zijdig en combineert perfect met de inkt en cardstock. Het papier dat ik hier heb gebruikt komt uit 2 collecties. De Sale A bration collectie en de Summer Smooches. Bij het papier staat exact vermeld met welke stempel inkt het correspondeerd.

Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
- Oh hello ( per 1 februari 2012)











* Inkt

-        Pool party pg 151  bestelnr 126982
-        Early espresso bestelnr. 126974 blz 156
* Papier
-        Sale A bration Sycamore street bestelnr 127540
-         Summer Smooches Pag 165 bestelnr 125409
Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn Stampin Up pagina of stuur een mailtje naar Corinneoosterhoff02@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen