Sale a brate Sentimental


Het is feestmaand bij Stampin Up. En als het feest is horen daarbij cadeautjes. Bij een bestelling van 60 euro of meer krijg je een leuke stempel set cadeau. Een van de stempelsets heeft een beetje een vintage look. Ik heb met de stempels set deze kaartjes gemaakt

 
 
Het zijn geen grote kaartjes ze zijn 4 bij 4 inch. De fietskaart is gewoon gestempeld met zwarte inkt op kraft papier. Bij het tweede kaartje heb ik de telefooncel gestempeld met zwarte inkt stempeld op een wit kaartje. Vervolgens heb ik hem ingekleurd met Real Read Stampin Up inkt met een water pen.
 
Er zit nog een stempel bij deze stempelset en dat is een reuzenrad. Dit is een van de 4 stempelset die je cadeau kan krijgen bij een bestelling van 60 euro. Heeft deze set je voorkeur geef dat aan bij je bestelling. 

Gebruikte Stampin Up materialen:

* Stempels
-        Sale-A- Brate Feeling Sentimental
* Inkt

-        Real Red pg 153  bestelnr 126949
-        Basic Black pg 156  bestel nr 126980
Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even hier. Midden volgende week plaats ik weer een bestelling.
 
fijne dag allemaal
 
Groeten Corinne

Reacties

  1. Leuke kaartjes en die met telefooncel vind ik grappig.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten