Snijden op maat

dinsdag 15 januari 2013

slingers en ballonen

Nu daar is het vandaag tijd voor. Vandaag mag ik officieel bekend maken dat ik met ingang van heden design team lid van het blog elke kaart een feestje. Dat betekend dat iedere dinsdag in het teken staat van de uitdaging van de week. Omdat ik in het workshop team zit van het elke kaart een feestje, maak ik 1 keer in de 6 weken een workshop. Vanaf volgende week zullen mijn creaties op het blog te bewonderen zijn

De uitdaging van deze week is  kleine kaartjes van 10 x10 cm en clean en simpel en daarmee kan je ook nog een leuke prijs winnen van Stampin Up.

Stempelfeest stelt een prachtig prijs beschikbaar van StampinUp:
de set heet Papillon Potpourri, p115 uit de catalogus en vertegenwoordigt een waarde van € 17,95.













Ik ben vandaag wel aan de gang gegaan met clean en simpel alleen mijn kaart is wat groter geworden.





Gebruikte Stampin Up materialen:

* Stempels

-        Button buddies pg 40
Bestelnr 122737
 


 
 
 
 
 
 
-   Pennant parade pg 44
    Bestelnr 122742
 
 
 
 
 
 
 
 
* Ponsen
-      Petite pennants builder
       Bestel nr 122361
* Inkt
- Daffodil Delight pg 153 bestelnr 126944
- Regal rose pg 153 bestelnr 1266947


Overige stempels
Marianne design



Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn stampin up pagina. veel plezier met de uitdaging van het blog elke kaart een feestje

creatieve groeten

corinne

6 opmerkingen:

  1. Wat zijn die varkentjes leuk !
    Een heerlijke vrolijke kaart.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die varkentjes zijn allerschattigs en welkom bij EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk kaart, Corinne, en van harte welkom bij EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Corinne en erg leuk natuurlijk.
    Kaartje is ook mooi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart en gefeliciteerd met je plekje in het DT!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je plekje bij EDEF. Je kaart is mooi, handig, dat je er direct bij zet, welke stempels en ponsen je gebruikt hebt.
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen