Tasje

Vanaf vandaag zal ook mijn silly silhouette blog samengevoegd worden met dit blog. Mijn dt schap bij creabest is beeindigd en dat betekend voor mij dat ook dit nu samengevoegd kan worden. Dus naast stempelen haken en zullen er nu ook silhouette creaties op dit blog te vinden zijn.
Van de week zag ik in de in de silhouette online store dit tasje. Ik vind hem zo leuk dat hij spontaan in mijn mandje viel. Ik ben er vandaag meteen mee aan de gang gegaan en dit is het resultaat


Ik ben lekker met de blauw in de weer geweest. De bloemen zijn zelf gemaakt. Ik heb de tattered flower van Tim holtz 2 keer uitgestansd. vervolgens heb ik een van mijn Stampin up inkt op mijn craftsheet gestempeld. daarna met een mini mister even lekker nat gemaakt. De bloemen heb ik hier door heen gehaald zodat ze mooi van kleur waren. Gestapeld. Bradje in het midden en daarna helemaal inelkaar gefrommeld. Dit moet je wel voorzichtig doen want het papier is kwestbaar doordat het nat is. Langzaam met de heattool laten drogen en een beetje uit elkaar gehaald met een prikpen. Dit is is geen klusje voor schone handen want ze worden er in mijn geval erg blauw van.

Vandaag is de laatste dag dat je een berichtje kunnen achterlaten voor de blogcandy vanavond gaan allenamen in de pot. Ik vind het erg leuk dat ik er zoveel blogvolgers heb bij gekregen. Ik hoop dat ik jullie kan blijven inspireren


Gebruikte Stampin Up materialen:

*Inkt

-        Island Indigo pg 152 bestelnr 126986

-        Tempting Turquoise pg 152 bestelnr 126952

-        Pasicfic point pg 152 bestelnr 126951

-        Pool party pg 151  bestelnr 126982
 
* Stempels

-        Betsy ’s Blossoms pg 72
Bestelnr  126006
 
Silhouette files
-  heart box vertical

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn stampin up pagina

een heel fijn en creatief weekend

gr corinne

Reacties

  1. wat een prachtig tasje heb je gemaakt mooie kleuren en leuke stempels

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend wat is deze mooi en die stempel staat nog op mijn verlanglijsje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superleuk tasje is het geworden Corinne, en prachtige stempels heb je ervoor gebruikt. Ik heb m'n sil ook weer onder het stof weggehaald en ben weer heerlijk aan het snijden.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg mooi geworden die bloemen vind ik prachtig

    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, die bloemen stempel is geweldig!! en die bloemen ook ... item 580 op mijn verlanglijst! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh dit is echt supermooi zeg!! Het tasje zelf, de stempels, de kleurtjes: very nice!! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jeetje wat knap gedaan zeg!! die bloemen zijn om op te eten :) zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten