Snijden op maat

maandag 21 januari 2013

Varkentje sneak

Bijna is het zover en dan komt de nieuwe spring catelogus van stampin up ook voor europa beschikbaar. Voor een iedereen die een beetje goed kan googlen kan her en der wat voorbeelden al vinden. Ook ik heb hem al gezien en dingen uit besteld, want er zit voor ieder wat wils weer in.


Op deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe honeycomb embossing folderen. Een item met genoeg mogelijkheden en een goede basis voor heel veel kaarten. Nog even geduld en dan kan hij ook via mij besteld worden.

Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels

-        Button buddies pg 40
Bestelnr 122737
 










* Inkt

-        Regal rose pg 153 bestelnr 1266947
-        Early espressoblz 156  bestelnr. 126974
Overige materialen"
Text stempel papertrey

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn Stampin Up Pagina. Vergeet niet voor elke 60 euro die je nu bij mij besteld ontvang je een gratis stempelset, embossingfolder of papier naar keuze.

1 opmerking:

  1. Dat varkentje blijft schattig! Echt leuk.
    Ik mis alleen de knoopjes op de neus, dat vind ik zoooooooooooooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen