Snijden op maat

donderdag 24 januari 2013

Voor mijn zusje


Mijn zusje was gisteren jarig en ja ook daar moet dan een zelf gemaakt kaartje heen

 
 
Een van de belangrijkste reden waarom ik Stampin Up zo leuk vind is duidelijk zichtbaar in dit kaartje. De inkt, de knopen, het designpapier en het cardstock, klopt precies qua kleur. Dat maakt het gewoon een mooi geheel. Daar kun je mij helemaal vrolijk van krijgen. Ik ben daarom ontzettend blij met het resultaat van deze kaart. Het papier is van de Sale A Bration serie. Wanneer je een bestelling doet van boven de 60 euro dan kun je deze leuke papier pakket krijgen.


Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels

-        Button buddies pg 40
Bestelnr 122737
 
 








* Inkt


-        Old Olive pg 153  Bestelnr 126953
-        Real Red pg 153  bestelnr 126949
-        Tempting Turquoise pg 152 bestelnr 126952


* Papier
- Sale A Brate
- Cardstock Brights collectie
  A4 bestelnr 121698
  12x12 bestelnr 119710

* Embellisments
- Designer buttons Brights collectie
  Bestelnr 119747

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn Stampin Up pagina, ook kun je altijd een mailtje sturen

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen