Snijden op maat

zaterdag 2 februari 2013

algemeen

Ik ben nog even verder gegaan met de oh hello stempels van gisteren. Ze lagen nog op mijn bureau. Ik heb ze combineerd met een andere favoriete stempelset. Rosie Posie van Papertrey.


Ook hier heb ik een nieuw product van stampin up gebruikt. Het is een embossing mal waar mee je de kruisjes kunt maken die zowel boven als onder de afbeelding staan. Deze smalle embossing mal kan je op elke plek plaatsen op je papiertje en geeft een heel leuk effect. Ze worden verkocht in set van 2. De andere is een mooie scallop randje. Ook hier heb ik gekozen voor kleuren die met elkaar combineren.

Gebruikte Stampin Up materialen:

* Stempels

Oh hello pg 4 spring catelogus bestelnr w 130730 c 130733






 
Oh  hello bundle  w 131102 C 131101
 
* Inkt
-        Regal rose pg 153 bestelnr 1266947
-        Melon Mambo pg 153 bestelnr 126948
* Embossing
Needlepoint border pg 5 spring catalogus 129383
 
Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn Stampin Up paginag
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen