Snijden op maat

dinsdag 12 februari 2013

EKEF uitdaging 154

het is weer dinsdag dus weer tijd voor een kaart voor het blog Elke Kaart een Feestje. Ja en met nog 2 dagen te gaan tot valentijn is het onderwerp van de uitdaging van deze week alles wat met liefde te maken heeft. Dit kan valentijn zijn maar ook bijvoorbeeld een huwelijk. Voor meer inspiratie kijk dan even op het blog wat de overige DT leden het geinperteerd hebben. Ik heb gekozen voor een hele clean en simpele kaart.


Met de needlepoint embossing folder van Stampin Up heb ik een randje van kruisje gemaakt op de kaart. Met mijn silhouette heb ik een hart en de letters I en U uitgesneden. Het hart heb ik vervolgens bewerkt met een stempel.

Tuurlijk is er ook deze week weer een leuke prijs te winnen. Deze week word de prijs gesponsored door

 
en ze hebben een hele mooie prijs ter beschikking gesteld
 
Ben benieuwd wat voor leuke creaties jullie er weer van maken


Gebruikte Stampin Up materialen:

* Stempels

-        Betsy’s Blossoms pg 72 w bestelnr 126004  c bestelnr 126006
 










* Inkt

-        Real Red pg 153  bestelnr 126949


Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn Stampin Up pagina

4 opmerkingen:

  1. mooie kaart, lekker strak en toch met leuke details

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Cas kaart, Corinne!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Corinne!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen