Snijden op maat

woensdag 13 februari 2013

kinderfeestje uitnodiging bowlen

 
 
Nog een paar daagjes dan is het zover en dan word Ids al weer 7 jaar. Dat betekend tijd voor een feestje. Daarom deze uitnodigingen voor de vriendjes van Ids

 
 
Omdat we gaan bowlen heb ik gekozen voor deze pionnen en bowling bal dit is een file in de silhoutte online store. Het zijn niet zomaar bowling ballen het zijn treat cups van stampin up gevuld met dropjes. De treat cups hebben een diameter van 4,4 cm
 
 
Gebruikte Stampin Up materialen:
* treat cups bestelnr 116802   12 stuks in een doos











Overige materialen:
silhouette file bowling bal


Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn stampin up pagina

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, die ga ik denk maar liften van je :)))

    Over een week of 4 is mijn zoontje jarig, die wordt alweer 8 en gaat ook bowlen. Toevallig heeft hij vandaag ook al een bowling-feestje gehad van een vriendje, dus hij heeft al lekker geoefend.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen