Thank you so much


Vandaag is het zover en komt de nieuwe spring catalogus uit. Hopelijk lukt het mij nog om een linkje te plaatsen. We gaan een weekendje weg dus of het lukt voor de vertrektijd weet ik niet. Maar niet getreurt dit weekend komen er 3 kaarten voorbij met stempels uit de nieuwe catalogus. Vandaag heb ik gekozen voor de set Oh Hello. Een set waar je echt mee kan bouwen en heel veel variaties kan maken


 
 
Het is een hele clean en simpel kaart geworden, Ik heb gekozen voor twee kleuren inkt en het cardstock en knoopje er op afgestemd. De Oh hello stempel set is een zogenaamde Bundle. Je kunt bij deze set een Framelits dies kopen. Deze passen dan perfect om de ovaal heen die in deze stempelset gebruikt word
 

 

Gebruikte Stampin Up materialen:
 
* Stempels

Oh hello pg 4 spring catelogus bestelnr w 130730 c 130733
Oh hello bundle w 131102 c 131101
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
* Inkt
-        Old Olive pg 153  Bestelnr 126953
-        Early espresso bestelnr. Blz  156 126974
Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn stampin up pagina.

Reacties

  1. Wat een leuke kaart weer!! Ik zal eens in jouw stampin up pagina gaan kijken, want ik vind de stempels erg leuk!!
    Fijn weekendje alvast!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten