Snijden op maat

dinsdag 19 februari 2013

Uitdaging EKEF 155

Het is weer dinsdag dus weer tijd voor een uitdaging voor EKEF. De uitdaging van deze week staat in het teken van vlaggetjes. Of te wel verwerk vlaggetjes op je layout of kaart. Tuurlijk is er weer een mooie prijs mee te winnen. Dit keer een prijs van  stempelfeest de de artisan embellishment kit van stampin up


Ook ik ben aan de gang gegaan en met deze uitdaging en dit is mijn resultaat geworden

Het is lastig te zien maar ik heb ook nog een randje geembossed op deze kaart. Het kraft randje is voorzien van een schulp randje met de needle point embossing mal


Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
-        Aviary pg  101      bestelnr  w 116956 c 120462
 










* Inkt

-        Early espresso bestelnr. Blz  156 126974
-        Pool party pg 151  bestelnr 126982
-        Regal rose pg 153 bestelnr 1266947 * Papier
-        Birds of  a Feather pg 164 bestnr 126899
 
* Embossing
- Needlepoint border pg 5 spring catalogus 129383
Ik hoop dat jullie weer allemaal mee doen met de uitdaging van elke kaar teen feestje
Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn stampin up pagina

1 opmerking: