Snijden op maat

dinsdag 19 maart 2013

cards & scrap uitdaging 159

Het is weer tijd voor een nieuwe uitdaging nr 159. En hebben jullie het al gezien de naam van het blog is veranderd in Cards & Scrap. Of te wel uitdaging voor zowel scrappers als de kaarten maaksters.

De uitdaging deze week voor de kaartenmaakster is maak een schutkaart en voor de Scrappers maak een voorjaars layout met voorjaars kleuren. Of te wel voor ieder wat wils. Ik ben aan op deze winterse dag (ja ik het sneeuwt vandaag als ik dit berichtje type 12 maart) met iets voorjaars aan de gang gegaan. Als ik denk aan het voorjaar dan denk ik aan het gekwetter van de vogeltjes in onze achtertuin. Een heerlijk geluid.



 
Tuurlijk is er deze week ook weer een mooie prijs te winnen met de uitdaging. De prijs word deze week ter beschikking gesteld door stempelfeest



bedankt voor het kijken en succes met deze nieuwe uitdaging

gr corinne

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke voorjaarscreatie, Corinne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk en hopelijk wordt het inderdaad gauw voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen