Een mooie dag


Eindelijk begint de creativiteit weer een beetje te komen. Vandaag eenvoudig beginnen. Geinspireerd op de uitdaging van het blog elke kaart een feestje heb ik deze kaart gemaakt.



 
 
Op een stukje papier heb ik 2 keer de text stempel van kaisercraft gestempeld, meteen mooie lichte gele kleur (so Saffron). Vervolgens heb ik met early expresso de takken van de bloem gestempel. Daarna met de Daffodil Delight de bloemen gestempeld.
 
De stempel bestaat uit 2 onderdelen en dan is het altijd maar gokken om het op op de juiste plek te krijgen. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van de Stamp a ma jig. Voor meer informatie over het gebruikt van de stamp a ma jig kijk even naar dit filmpje
 
 
 
Wanneer je net al ik gebruik maak van Clear versies van de stempels van stampin up is het net even anders. Je plakt je stempel op je clear blok. Vervolgens leg je de transparte sheet en de stamp a ma jig in de hoek.Je gebruikt nu de stamp a ma jig om de stempel op de sheet te stempelen. Daarna werkt het zelfde als bovenstaande filmpjes. Al zit je stempel scheef op je clear blok je kunt toch recht dingen onder elkaar stempelen
 
 
Gebruikte Stampin Up materialen:

* Stempels

-        Summer silhouettes pg 82 bestelnr w 126445 C bestelnr 126447

 
* Inkt
-        Early espresso bestelnr. Blz  156 126974
-        Daffodil Delight pg 153  bestelnr 126944
-        Saffron pag  54  bestelnr 1126957 
 
* overige materialen stampin up
Stamp a ma jig  pg 7 bestelnr 101049
Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan even op mijn stampin up pagina
 

Reacties

  1. Een hele mooie kaart Corinne.
    Gelukkig ben je weer lekker aan t freubelen geslagen.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten