Snijden op maat

dinsdag 12 maart 2013

uitdaging 158

Het is weer dinsdag dus tijd voor de nieuwe uitdaging van elke kaart een feestje

De uitdaging van deze week is wit met een vleugje pastel.


Helaas is het mij niet gelukt om een voorbeeld te maken. De griep heeft mij voor de 2de keer in 3 weken tijd flink geveld, maar ik begin gelukkig op te knappen. Treur niet want ik heb gelukkig heel veel lieve Dt collega's die wel prachtige werkstukken hebben gemaakt ter inspiratie. kijk daarvoor even hier.

Tuurlijk is er ook deze week weer een prachtige prijs te winnen. De prijs word deze week aangeboden door

Ik ga kijken of ik weer wat moois kan creeren voor de volgende uitdagingen. Veel succes allemaal

gr corinne

1 opmerking:

  1. Beterschap Corinne, hopelijk ben je snel weer op de been!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen