Uitdaging 160 Card Scrap Challenges

Soms gaat de tijd zo snel en is er zo weer een week voorbij en komt de nieuwe uitdaging al weer om de hoek kijken. De uitdaging van deze week is Quilt. Quilten is een techniek waarbij je verschillende lapjes aan elkaar stikt. In ons geval is het met papier gedaan. Op deze manier kunnen er prachtige patronen ontstaan. Je kunt natuurlijk gewoon vierkanten nemen maar ook andere vormen. Ik heb gekozen voor de harlequin vorm met dit als resultaat


Het was een hele klus maar het is zo wel een leuk cadeautje geworden. Ik heb de opberg bakje gesneden met mijn silhouette de file kun je hier vinden. Ik heb de harlequin uitgestans met een stans en toen ben ik aan het quilten gegaan. Een geduldig maar leuk klusje. Van dezelfde kleuren die in het papier zitten heb ik nog een paar bijpassende kaarten gemaakt.

Ga jij deze week ook de quilt uitdaging aan. Je kunt er ook dit keer weer mooie prijzen mee winnen. Dit keer word de prijs gesponsord door Marianne design. Zij stellen prachtige stanzen ter beschikking



En ook scala sponsord door het beschikbaar stellen van 5 bladen boordevol inspiratie

Veel succes en ik ben benieuwd met wat voor creaties jullie komen

gr corinne

Reacties

  1. Wauw Corinne, wat een werk heb je ervan gemaakt, prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie set Corinne! Kan me voorstellen dat het een hele klus was maar het resultaat is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie creaties!! Super dat opbergbakje en de bij passende kaarten. Veel werk maar het resultaat is echt heel mooi.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creaties Corinne!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi! Goed idee om een andere vorm te gebruiken. Het opbergbakje is heel erg leuk en handig. Zo'n silhouette lijkt me super leuk.
    Groetjes.
    Peggy mollemieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk gedaan, Corinne!! Wat een werk, daar ben je vast een tijd mee bezig geweest.........Maar vind het erg mooi!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Corinne, je hebt er misschien veel werk aan gehad. maar het resultaat mag er dan ook zeker zijn! Knap gedaan hoor. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht al, wat komt dit patroontje me bekend voor..., ik heb hem vorige week ook aangeschaft ;-)
    Je hebt er een super leuke creatie van gemaakt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten