Snijden op maat

dinsdag 16 april 2013

Uitdaging 163 vlinders

Dinsdag dus weer een uitdaging voor het Blog Cards & Scrap. Dit keer is de uitdaging gebruik vlinders op je project layout of kaart. Altijd leuk vlinders en voor vele gelegenheden te gebruiken

 
 
 
Ik heb gekozen voor heerlijke zachte tinten. Het zijn kleuren die ik niet snel pak maar ik vind hem wel erg leuk geworden. Ik heb de achtergrond eerst gembossed met de honeycomb embossing mal van Stamping up. Dit alles gemat op Pink Piroutte papier van Stampin Up en ook de stempel zelf is gestempeld met deze kleur. Voor de blaadjes heb ik gebruikt gemaakt van de stempels set Summer Silhouette en de kleur Wild Wasibi. Ook het design papier is van Stampin Up.
De vlinder stempel is van kaisercraft
 
Ook met het mee doen aan deze challenge is een weer een leuke prijs te verdienen. Dit keer word de prijs beschikbaar gesteld door stempelfeest
 
Veel succes en een hele fijne dag
 
gr corinne


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje, Corinne, erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaart in mooie zachte kleuren.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen