stamp & Scrub

 
 
Soms heb je van die producten waar van je het bestaan niet wiste en tot de conclusie moet komen dat ze wel heeeel handig zijn. Ik stempel al heel wat jaren en om het schoonmaken van mijn stempels waren snoetenpoetsers al jaren mijn beste vriend. Alleen het gebeurt wel eens dat zo poetsdoekje op mijn werk kwam te liggen. Dat is niet bevordelijk. Afgelopen maandag heb ik op de libelle beurs kennis gemaakt met Stamp & Scrub.
 
Met behulp van je Stamp & Scrub kun je stempels schoonmaken. Als je het boekje openvouwt heb je 2 fiber doekjes aan de binnenkant liggen. Een kant maak je nat met wat Stampin Mist en de ander kant hou je droog. Plaats voor je zelf desnoods even een merkje er op zodat je altijd dezelfde kant nat maakt. Hier in dit filmpje word duidelijk uitgelegd hoe de Stamp & scrub word uitgeled
 
 
 
 
 
De stamp & scrub kost 18,25 en een flesje mist kost 4,95. Voor meer informatie kun je altijd contact met mij opnemen

gr corinne

Reacties