Snijden op maat

woensdag 15 mei 2013

Stampin up Party workshop

Vorige week heb ik een stampin up party verzorg bij een klant. Ik had voor 80% dezelfde groep als een maand ervoor. Tijdens deze workshop had ike en aantal stempeltechnieken behandeld en ik wilde nu wat anders doen.  Met dit als resultaat

Het stempelen op een kaars is niet moeilijk en geeft wel een leuk effect.

De bloemen heb ik gemaakt van de blossom spons van stampin up. Hiervoor heb ik 2 verschillende technieken gebruikt. De eerste (linker) is net een echte roos. Een uitgebreide werkbeschrijving van 17 stappen kun je hier vinden. De rechter noem ik altijd een frommel roos. Door 5 bloemblaadjes op elkaar vast te zetten met een splitpen en vervolgens nat te maken en op te frommelen en daarna voorzichtig uit elkaar halen en te verhitten krijg je dit effect.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb gegeven,

fijne dag nog

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen