uitdaging 166

Het is weer dinsdag dus tijd voor een nieuwe uitdaging. Dit keer hebben we een mooie schets uitgezocht met als thema moeder. Zeker met moederdag voor de deur moet dat goed komen

De schets van deze week is:











 
 
 
Omdat ik meer van de projectjes ben voor dit challenge blog ben ik aan de gang gegaan met het thema moeder. Ik heb een grote bloem gemaakt:
 
 
 
 
De basis van deze bloem is een mega lolly
 





Hier zitten er nog lollies in maar daar had ik snel een slachtoffer voor gevonden. Ik heb hem leeggemaakt en gevuld met lekkere chocolaatjes. Ik heb een grote bloem uitgesneden met mijn silhouette en deze om de lolly laten zakken. De bol (hart) van de lolly heb ik met crepe papier omkleed.
Deze lolly is ook leuk te maken in een kleiner formaat als kindertraktatie. Vorig jaar heb ik deze bloem vorm aan mijn zoon gegeven voor het lopen van de avond vierdaagse.

Natuurlijk is er ook deze week weer een mooie prijs te winnen deze word beschikbaar gesteld door happy stamp en Bugaboo. Ik ben benieuwd naar jullie creaties

gr corinne

Reacties

  1. Wat een leuk moederdagidee, Corinne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kadootje op deze manier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke creatie, Corinne!!
    Vrolijk cadeautje!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten