Snijden op maat

dinsdag 14 mei 2013

Uitdaging 167 geslaagd/uiltje


Na een dagje na de libelle beurs voor Stampin Up is het nu weer back to business om creatief aan de gang te gaan. Zoals iedereen gisteren op het nieuws heeft kunnen horen is de exame periode weer begonnen. Altijd weer een spannende periode. Tuurlijk hopen we dat iedereen slaagd en daarom is dit keer ook de uitdaging Geslaagd in combinatie met een uiltje.

Vanmorgen kwam ik in de silhouette online store een geweldig nieuwe file tegen van lori withlock een penny slider kaart. Ik hou van kaarten die bewegen en dimensie hebben dus hij viel heel snel in mijn mandje en kwam vervolgen zo uit mijn silhouette rammelen met dit als resultaat


 
Het was even puzzelen welke munt wij hier in nederland het beste voor konden gebruiken , maar dat is dus echt de 1of 2 cent.
 
 

Gebruikte Stampin Up materialen:
* Inkt
- basic black

* Ponsen
Owl punch

* Papier
Tangerine tango dotted en Cardstock

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen kijk dan op mijn stampin up pagina. Op de workshop pagina  vindt je voorbeelden van workshop die ik gegeven heb

fijne dag nog

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee, Corinne! Zijn de 1 en 2 cent munten toch nog ergens goed voor :o)

    BeantwoordenVerwijderen