Snijden op maat

dinsdag 21 mei 2013

Uitdaging 167 met wie spreek ik

Dit was toch wel even een uitdaging waar ik mijn hersens flink op heb moeten kraken. De uitdaging van deze week is telefoon. Ik wilde niet een notitie boekje maken maar iets anders. Geinspireerd door de vintage telefoon van Papertrail ben ik gaan snijden en een rondje langs de bouwmarkt met dit als resultaat


 
 
Deze docking station of te wel bewaar station komt te staan op mijn hobby kamer. De telefoons van tegenwoordig kun je al lang meer op dan een paar jaar geleden. Met internet en apps naar pinterest en facebook is het net zo handig als een laptop. Alleen bloggen op mijn mobiel lukt nog niet.
 
 
Alle materialen die gebruikt zijn zijn van stampin up beschikbaar gesteld  door de Stempelfeest
 
 
Zij zullen ook een mooie prijs verzorgen voor de winnaar van deze uitdaging. Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren en ik zie graag wat jij hebt gedaan met de uitdaging 
 
 
met wie spreek ik



gr corinne

7 opmerkingen:

  1. Ohh wat leuk! en een zeer goed idee!
    Je hebt dit prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf, Corinne, super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is dit ontzettend gaaf Corinne!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm echt geweldig!! M'n complimenten voor je uitwerking!! Wat een leuk idee!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf Corinne, en nog functioneel ook als opberger.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je lekker creatief geweest voor deze uitdaging. Echt heel mooi gemaakt!! leuk idee!!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen