Snijden op maat

dinsdag 28 mei 2013

uitdaging 169 boeken

Het is weer dinsdag dus tijd voor de uitdaging van het blog Cards & Scrap. Deze keer is het de uitdaging boeken. Dat kan betekenen een kaart in de vorm van een boek, maar ook een boekenlegger of een bladzijde uit een boek verwerken in je werkstuk

Ik heb dit keer een notitie boekje gemaakt. Deze ligt bij mijn computer. We hebben een collega dt lid dat veel leest en regelmatig recencies van boeken op haar blog plaatst en soms noteer ik ze dan voor op mijn e-reader. Momenteel ben ik een het boek aan het lezen van JK Rowling en daar komen zoveel personages in voor dat een notitieboekje er ook wel erg handig bij is.




Ook dit keer is er weer een mooie prijs mee te verdien. Een prachtig pakket samengesteld door Marianne design


veel succes en ik ben benieuwd naar jullie creaties

gr corinne

2 opmerkingen: