Snijden op maat

dinsdag 4 juni 2013

Uitdaging 170 Opa & Oma

Het is weer dinsdag dus weer een nieuwe uitdaging voor het blog Cards & Scrap. Dit keer mogen jullie aan de gang met een schets en het thema opa en oma

 


Ik ben aan de gang gegaan met een klein cadeautje voor een ouder iemand. Een opa of oma heb ik zelf niet meer maar wel een lieve buurvrouw die altijd graag de pakketjes voor mij aanneemt. En ja buurvrouw is ook niet de jongste meer. Ik heb gekozen om een pillowbox uit te snijden met mijn silhouette en deze te bestempelen met de summer silhouette stempels van stampin up. Met de leuke digi tag van bugaboo er bij is het cadeautje compleet
 
Doordat de stempelinkt van stampin up op waterbasis is ben ik heb ik de poets technieken van tim holtz toegepast op het label. De kleuren zijn dus op het cadeau maar ook op het label hetzelfde
 
 
Tuurlijk is er ook aan deze uitdaging weer een leuke prijs gekoppeld. De prijs word dit keer beschikbaar gesteld door bugaboo en happy stamp
 
Veel knutsel plezier
 
gr corinne

3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, Corinne!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooi gedaan
    Vele groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen