Uitdaging 176 Alles mag

Alles mag is zo'n uitdaging waar je alle kanten mee op kunt. Ik was laatst croppen bij een vriendin en ondanks dat het echt zomer was ben ik aan de gang gegaan met kerst ornamenten. Zij heeft deze stempel set en ik niet en dus dat vond ik de perfecte gelegenheid om ze een keer vast te houden


Maar ondanks dat eht geen kerst is komen ze gewoon nu al in de kamer te hangen omdat ik ze zo mooi vind en ze passen perfect bij ons kleuren in de woonkamer

Ik ben benieuwd naar jullie creaties. Ook aan deze uitdaging is weer een prijs verbonden. Deze word ter beschikking gesteld door

Stempelfeest


gr corinne

Reacties

  1. Hallo corinne,

    Wat zijn ze leuk he!! wij hebben ze ook maar
    waar mogen de creaties naar toe gestuurd worden?

    groetjes Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Corinne!!!
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten