workshop een muizenval maar dan anders

Het is vakantie periode en dat is voor mij toch een periode dat ik zeker met papier een stuk minder creatief ben. Maar ja zo en nu en dan moet je wel een cadeautje voor iemand maken. Laatst was ik bij de action en zag ik mega muizenvallen en het leek mij leuk om daar een keer een projectje mee te maken. Een muizenval wil je liever niet in huis maar toch je kunt er veel meer mee dan waar ze eigenlijk voor bedoeld zijn. Dit is mijn resultaat.

 
 
In dit geval heb ik er een cadeaubon onder gedaan. Maar 3 op een rij in een lijstje is ook leuk als memobord. Of met de kerst als aftel kalender naar de kerst dagen.
 
 
Ik ben begonnen met het wit verven van de muizen val en ik heb haken en ander ijzeren toevoegingen behalve de klem met een tang verwijderd.
 



Daarna heb ik een bladzijde uit een boek gescheurd en deze op de val geplakt. Met name op het onderste gedeelte is lastig te plakken doordat je de klem om hoog moet houden. In mijn geval stond er vrij veel kracht op. Dus pas op voor je vingers. Ik heb vervolgens de hele muizeval bewerkt met distress inkt

 
Ik heb bij mijn bureau een bakje hangen waar in ik allerlei rommel verzamel  (dump) dat eigenlijk geen plek heeft ik heb dat bakje omgekeerd en met deze schatten heb ik de muizenval bewerkt, Een van de dingen die in het bakje zaten was een oud label van een broek van mijn zoontje. Sommige merken kleding bv vingino hebben prachtige labels. Bewaar deze deze vormen een mooie basis als je iets wil gaan opvullen of pimpen.
 
 
De wat groter dingen zoals bijvoorbeeld het schaartje heb ik vast geplakt met een lijmpistool dit houd beter dan regulier lijm plus vult onevenheden makkelijker op. het is gewoon een kwestie van vullen en steeds wat dingen bij doen. met als uiteindelijke resultaat
 
 
 

Ik hoop dat jullie deze workshop leuk vonden

fijne dag nog

gr corinne

Reacties

Een reactie posten