uitdaging 180 een grote bloem

Het was een beetje hekstisch in huize oosterhoff vandaar dat ik niet de tijd had om een blogberichtje te schrijven. Mijn man heeft onze eigen kat aangereden en deze zal nu door het leven moeten gaan met 3 pootjes. Het is een jong beestje dus hij zal zich prima gaan redden. Dit soort dingen vreed toch de nodige energie.

De uitdaging van deze week op het blog van Scrap en Card challenges is een grote bloem als eyecather. Mijn bureau ligt op dit moment bezaaid met onderdeelen van een theeserviesje. Eind van deze maand organiseer ik een high tea en ik wil wat leuke decoratie maken. een van de theekopjes heb ik opgeleukt met dat beruchte dumpbakje van mij. met dit als resultaat
 
 
Het is een snijfile van Svg cuts. Ik heb de file iets verkleind omdat het anders niet uit mijn papier paste. Ik ga nu verder met de andere onderdelen en die zullen van de week ook echt wel een keer voorbij komen.  Ook deze week is er weer een prachtige prijs te winnnen met jullie creaties. Deze keer word de prijs beschikbaar gesteld door
 


De temperatuur is naar beneden hier in het noorden zijn de vakanties bijna voorbij dus prima tijd om weer lekker te gaan knutselen

fijne dag allemaal

gr corinne

Reacties