Snijden op maat

maandag 2 september 2013

doos vol inspiratie


Een doos vol en een hoofd vol inspiratie,dat is wat mij afgelopen zaterdag is overkomen. Afgelopen zaterdag was er een team treffen in duitsland. Daar ben ik samen met een aantal meiden van het Treasure team heen geweest. Ik wist totaal niet wat ik moest verwachten. Vanaf het eerste moment was het overweldigend. Er werd druk geswapt (geruild) en door iedereen welkom geheten.  Ik had zelf geen swap gemaakt en ondanks dat was dat geen probleem en kreeg ik van alles, complete swapjes maar ook diverse werkbeschrijvingen.

De team treffen was georganiseer door Jennie. Zij staat aan het hoofd van een heel groot team van ongeveer 200 personen waar er zaterdag bijna 100 van aanwezig waren uit 3 verschillende landen.
Na een warm welkom was het tijd om de zaal weer te verlaten voor lunch. De lunch was echt op zijn amerikaans. Iedereen had wat meegenomen. Ja wij nederlanders niet, maar dat was ook echt niet nodig. Er was vanalles en allemaal erg lekker.

Na de lunch moest het echte werk beginnen. We hebben 3 kleine projecten gemaakt, maar echt creatief zijn lukte niet door de vele indrukken van die morgen. Ook in de thee pauze was er weer genoeg versnaperingen. We werden allemaal de zaal uit gestuurd en deze werd omgetoverd in kerstsfeer. Opnieuw een klein projectje en daarna nog gezellig na keuvelen.

Maar voordat iedereen naar huis ging moest er natuurlijk weer gegeten worden. Er was een heel buffet samengesteld met diverse gerechten gemaakt door de verschillende deelnemende demo dames. Ook allemaal weer erg lekker.

Of we nog niet genoeg inspiratie hadden opgedaan waren er door 6 dames tafels ingericht met allerlei mooie projecten. De dag was echt super ik heb genoten. Moe maar voldaan ben ik stuitered mijn bedje in gekropen van alle indrukken. De komende tijd ga ik lekker aa de gang en laat jullie er van meegenieten

Nog even een foto van de nederlandse afvaardiging




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen