Oh denneboom

Het is nog een beetje vroeg in het jaar, maar beter te vroeg dan te laat, want dat was ik vorig jaar. Ik had toen mijn oog laten vallen op een mooie houten kerstboom. Beter dan al die los liggende naalden in huis. In samenwerking met johnny blue heb ik deze boom ontworpen en zelf heb ik hem gedecoreerd. Afgelopen weekend was hij al op de creabeurs in hardenberg te bewonderen en nu ook op mijn blog
 


 
 

Bij het optuigen van deze boom heb ik verschillende technieken en materialen gebruikt met in de basis de spullen van stampin up. In de komende periode zullen verschillende onderdelen van deze kerstboom verwerkt worden in diverse kleine kerstworkshops. Ook is de mogelijkheid om een totale workshops te volgen inclusief boom. Wilt u meer informatie kunt u altijd even contact op nemen met Studiogrutsk@hotmail.com

Reacties

Een reactie posten