Snijden op maat

maandag 9 september 2013

Productiviteit

Soms heb je van die dagen dat er zo ineens vanalles uit je handen komt. Resultaat in een ochtend 5 kaarten. Nu kan ik al die kaarten in een keer laten zien maar dat doe ik niet. Dus de komende dagen ga ik jullie inspireren met een aantal leuke kaarten.

Een van mijn favoriete sets op dit moment is toch wel Gorgeous Grunge. Een mooie basis set met heel veel mogelijkheden. Dus deze vormt daarmee ook de basis voor de kaarten van de komende dagen



Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
Gorgeous Grunch

* Inkt
Melon Mambo
Crushed Curry
Smokey slate

* Ponsen
- Elegant butterfly
-embossing folder cheveron

* Papier
- Melon Mambo
-whisper white

Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen en de diverse workshops die ik geef kun je contact opnemen met Studiogrutsk@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen