Snijden op maat

vrijdag 18 oktober 2013

Creatief met snoep

Waar ik geboren ben ken ik de gebruiken van st maarten niet. Dus toen ik in alkmaar woonde had ik een hele lieve buurvrouw die mij waarschuwde. Het eerste jaar had ik snoep in huis en heb ik een poging gedaan om te koken terwijl ik tussendoor naar mijn deur liep. Helaas geen succes qua eten dan. De andere jaren is het diner er op aangepast  en nu met een kind in huis worden de taken verdeeld de een heeft deur dienst en de ander gaat met Ids op stap. Ik vind het leuk al die kindjes zo zingend langs mijn deur.

Al jaren roep ik ook ik wil wat creatiefs doen, helaas het is er door tijdgebrek echter nooit van gekomen. Dus ging de snoep gewoon in een ronde kom en meer niet. Dit jaar is het anders en ben ik nu al begonnen met het maken van leuke traktaties. Ja en studio Grutsk zou studio Grutsk niet zijn als er ook niet een leuke workshop aan gekoppeld word. Daarom organiseer ik op 5 november een creatief met snoep avond. We gaan aan de gang met smarties, dynamietstaven, lollies dropstaven en maken er een klein feestje van.




Wil je ook komen kijk dan even hier voor meer details van de workshop. Ik ga nu lekker weer verder aan de knutsel want er moet nog meer  leuks komen

gr corinne

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen