Snijden op maat

zaterdag 5 oktober 2013

gasten cadeautjes

Het geven van een workshop zowel voor mij als voor de gasten een feestje. Vandaag geef ik mijn eerste crazy cards day workshop. We gaan lekker de hele dag aan de gang met de Off the Grid stempel van Stampin Up en maken daar verschillende variaties op. De komende week zullen ze allemaal voorbij komen op mijn blog maar voor nu begin ik waar ook mijn gasten nu mee zijn begonnen en dat is dit kleine cadeautje. Cadeautjes horen bij een feestje

 


 
 
 
Dit kleine take away doosje is gemaakt van vellum en bestempeld met de kleur cherry cobler van Stampin up.
 
Wil je nu ook een keer een workshop organiseren, of bij mij een workshop volgen neem dan even contact met mij op Studiogrutsk@hotmail.com
 
 
Gebruikte Stampin up materialen
 
- stempels:
Summer silhouette
Mosaic Madness
 
- Inkt
Cherry cobler
 
-pons
elengant butterfly
 



1 opmerking:

  1. Bedankt voor de leuke workshop en je mooie take away doosje.
    Ik heb nog nooit zoveel leuke kaarten in zo'n korte tijd gemaakt :-).
    Groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen