Snijden op maat

zondag 27 oktober 2013

wiskundige kaart

Deze kaart kun je toch wel een klein beetje een hersenkraker noemen. Om een perfecte drie hoek te krijgen, alle zijde even lang, en daarmee het mooiste resultaat is een beetje hersen kraken nodig.

Maar het is gelukt met dit als resultaat






Deze kaart staat deze week op de planning om te maken tijdens de inloop ochtend op woensdag en de inloop avond op vrijdag. De kosten van een inloopavond zijn 4 euro en dat inclusief gezelligheid en alle materialen die nodig zijn om deze kaart te maken. Opgeven kan via studiogrutsk@hotmail.com

Kun je nu niet op de inloop avond komen en wil je toch deze kaart maken een gratis werkbeschrijving kun je hier vinden. Ik wil daarbij wel de opmerking plaatsen dat ik er een beetje van afgeweken ben nadat ik het principe snapte omdat ik volgens de werkbeschrijving niet alle zijde gelijk kreeg

Gebruikte Stampin Up materialen:
* Stempels
Zoo babies

* Inkt
Daffodil delight
Early expresso
Crumb cake

* Ponsen
Artisian label

* Papier
Brights designer serie daffodil delight
Crumcake cardstock
Daffodil delight cardstock


Voor meer informatie over Stampin Up en hoe je de materialen via mij kunt bestellen neem dan even contact met mij op studiogrutsk@hotmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen